دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی
جستجو
جلسه ویدئو کنفرانس در روز سه شنبه مورخ 18/7/96 با حضور جناب آقای خدمتگزار رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور 1396/07/25
جلسه ویدئو کنفرانس در روز سه شنبه مورخ 18/7/96 با حضور جناب آقای خدمتگزار رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور

در راستای بررسی محورها و اولویت های اجرائی مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی و دفاتر متناظر در دولت دوازدهم و همچنین ارائه نظرات و پیشنهادات مدیران کل دفاتر مدیریت عملکرد ، بازرسی و امور حقوقی استانداریهای سراسر کشور جلسه ویدئو کنفرانس در روز سه شنبه مورخ 18/7/96 با حضور جناب آقای خدمتگزار رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور ، همکاران محترم وزارت کشور و همچنین مدیران کل محترم دفاتر مدیریت عملکرد ، بازرسی و امور حقوقی استانداریهای سراسر کشور برگزارگردید.

جناب آقای خدمتگزار رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور برنامه های کاری مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور را در 6 محور 1. پایش و ارزیابی مستمر عملکرد وزارت کشور ، سازمانهای تابعه و استانداریها در زمینه ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد 2. رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع 3. فرآیند بازرسی از واحدهای زیرمجموعه ، شهرداریها و دهیاریها 4. پایش و ارزیابی عملکرد سالانه ستاد وزارت کشور ، استانداریها و فرمانداریها در محورهای عمومی و اختصاصی 5. تقویت و توسعه فرآیند رسیدگی و پاسخگویی به شکایات با استفاده از روش های الکترونیک 6. توانمندسازی و آموزش کارکنان و کارشناسان در ارتباط با آشنایی به ماموریت ها و وظایف خودشان بیان نمودند . ایشان در ادامه ضمن بیان اولویت های عمومی وزارتخانه ها از اولویت های اختصاصی وزارت کشور به مواردی منجمله : 1. تلاش برای تحقق رشد و توسعه در همه استانها و تاکید بر جذب سرمایه 2.  برنامه ریزی برای افزایش اشتغال 3. افزایش نقش آفرینی زنان در مدیریت استان ها 4. رعایت حقوق اقوام ، مذاهب و اقلیت های قانونی کشور 5. تسهیل فعالیت و تقویت نقش سازمانهای مردم نهاد در سیاست گذاری و تنظیم در اداره امور محلی و ملی 6. تدوین و اجرای نظام ارزشیابی عملکرد استانداران ، فرمانداران و بخشداران 7. همکاری در توسعه عادلانه امور کشور بویژه در نقاط مرزی اشاره نمودند .

در ادامه جلسه جناب آقای معینیان مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد ، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان به مواردی منجمله : در نظر گرفتن جایگاه ویژه برای استانداریها در ارزیابی های سالانه ، ایجاد جایگاه و پست کارشناس بازرسی و رسیدگی به شکایات در فرمانداریها ، ابلاغ نتایج ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی به منظور همکاری مطلوب واحدهای ستادی ، نبود شاخص های مدون برای دفاتر ستادی ، فرمانداریها و بخشداریها در ابتدای سال ، تعیین پست های تخصصی بازرسی برای دفاتر مدیریت عملکرد ، بازرسی و امور حقوقی استانداریهای سراسر کشور اشاره نمودند . 

در پایان جلسه مدیران کل دفاتر مدیریت عملکرد ، بازرسی و امور حقوقی استانداریهای سراسر کشور مباحث و نظرات خویش را اعلام که توسط همکاران محترم وزارت کشور پاسخهای لازم ارائه گردید .

 
تعداد بازدید: 23
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
 نشاني دفتر بازرسي، مديريت عملكرد و حقوقي: سمنان - بلوار بسيج - استانداري سمنان- دفتر بازرسي، مديريت عملكرد و حقوقي استانداري - تلفن : 33443662
آدرس پست الكترونيكي دفتر  : bazresi_semnan@ostan-sm.ir
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری سمنان می‌باشد.
Powered by DorsaPortal